J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Trötta ögon gråter utan blodpumpen

Publicerad 2011-01-31 21:16:53 i Allmänt

Kom hem tidigt idag, gjorde en powerpiont till en redovisning som ska äga rum i morgon.
Åkte på tekväll och åt för mycket, magen står åt alla håll och kanter. Sjöng julsånger med Jossan i Lisa på vägen hem.
Duschade, drack mjölk och gick raka vägen till sängen. Orkar inte göra något, inte borsta tänderna, inte smörja ansiktet. Jag vet vad problemet är, jag har ingen motivation. Om någon skulle knacka på dörren och ge mig en biljett till Eritrea eller något så skulle jag ha väskan packad om tio minuter.
And it hurts with every heartbeat.


God natt //H

Kommentarer

Postat av: hillan

Publicerad 2011-01-31 21:23:08

Man ska aldrig ångra något särskilt inte du som är så ung, kanske att du är i Vrigstad alldeles för sällan. Har haft så himla kul i London, ÅNGRAR att jag inte åkt dit tidigare.

PUSS o KRAM Hillan

Postat av: hillan

Publicerad 2011-01-31 21:24:24

Man ska aldrig ångra något särskilt inte du som är så ung, kanske att du är i Vrigstad alldeles för sällan. Har haft så himla kul i London, ÅNGRAR att jag inte åkt dit tidigare.

PUSS o KRAM Hillan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela