J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ensam i köket klockan 12 på natten

Publicerad 2011-01-07 00:07:39 i Allmänt

Ni som inte gillar söta hamstrar, ni har jag ingen som helst förståelse för.
Lite för mycket myror i brallan för att bli bra på bild.
Sen fick han eget liv och drog en repa över ryggen.
Jag kom nyss hem från Katrineholm. Där öppnade Amanda dörren i pyjamas och så förklarade vi pyjamaspartyt öppet! Jossan, Sofie och Johanna var också stiliga i nattklädseln. Vi körde charader, musik intro-tävling, något lite för krångligt sällskapsspel och umgicks. Så där som man gör med de som på något konstigt sätt uppskattar mig för att jag är Josefine Hultgren, varken mer eller mindre.
Nu ska jag sova jättebra och drömma om roliga och spännande saker. PUSS på det //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela