J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

AAAAARRRRGGGG med en så fucking viktig åsikt

Publicerad 2011-01-23 22:26:24 i Allmänt

Blir jag stämplad som bitterfitta och PMS-brud nu? Kanske rent ut av surkärring? Då tar jag den smällen.
Jag kollade på programrådets protokoll från föregående mötet, läste igenom det och fann det där. De där urusla och totalt obegripliga orden hävde en man, nämner inga namn, ur sig.
Nej, vill man inte ha ett jämställt samhälle så behöver man ju inte, men det gör mig faktiskt riktigt förbannad.

Tror de på allvar att man känner sig välkommen när de säger så där? Nej, det där hasplade han nog bara ur sig av ren vana. SOM OM DET SKULLE VA EN URSÄKT?! Protokollet har ju för fan kollats av en justerare.
Energiprogramet på Linden har blivit rekommenderade av yrkesnämnden. Det betyder att de rekommenderar ungdomar att plugga hos oss. Det är kul och klart att det skulle firas. Tårta, rektorn, folk från programrådet och alla elever hade lyckats klämma ihop sig i en sal. Ordföranden skulle hålla tal och bla bla bla. Han kan inte sluta upprepa ordet ''killar.'' ''Jag är så nöjd med killarna. '' ''När jag var rörmokare och hade killar härifrån så var allt så bra och hela världen log''  ????????????????????????????
INTE OKEJ! INTE OKEJ!

// en arg H som fan hatar den där jävl a attityden, trots att alla gamla gubbar med ölmage ''inte är vana med            tjejer'' NEHE OCH DET SKA JAG LIDA FÖR ELLER VAD?!!!?!?!?!?!?
sov så jävla gott och om ni har en gamla röris som farsa ( eftersom kvinnor tydligen inte existerar inom den branschen så skriver jag inte morsor ) så kan ni väl be han läsa det här och göra något åt det. Fan, Sverige är ju ett jättebra land att leva i. Absolut. My ass

Kommentarer

Postat av: Assermark

Publicerad 2011-01-24 07:07:14

Tror det finns en liten feminist i dig ändå! ;)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-01-24 08:15:28

PÅ dom Josse! PÅ DOM!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela