J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Varför så många?

Publicerad 2011-02-28 22:02:07 i Allmänt

I natt sover min mobil över hos Jossan. Inte jag, tyvärr. Jag och päronen har spanat tapet idag, utan att säga för mycket så HJÄLP och PANIK är två ord som passar in. Jag vill ha massor med färg och mönster överallt. Om pappa fick bestämma skulle vi sätta upp en väv och måla den i någon ljusgul nyans. ( så som vi har i matsalen, vardagsrummet, hallen uppe och bla bla bla. ) Visst, inte fult, men så enormt tråkigt.
Vi enades om några tapetböcker som är med hem i alla fall. Och ännu mer att välja, ett golv ska ju in också. Jag kanske slutar på antidepressiva, men jag tänker inte mitt fina Söder förvandlas till något tråkigt och energisugande.
Nu ska jag kolla på golv //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela