J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Utkast: Feb. 27, 2011

Publicerad 2011-02-27 22:44:48 i Allmänt

Mitt i köpstoppet får jag för mig att jag ska köpa nya skor. Jag är ett par höga vinröda Converse rikare. Oftast tycker jag de bara har skitgrejer på Factory Outlet, men de är rätt bra på skor. Vet inte varför, men de reade ut Converse, 500 spänn fick jag punga. Jag hade ändå tänkt att köpa ett par och det är klart man slår till när det är billigt. Sofies sms ''Det är ju rena rånet!'' ( Alltså av oss konsumenter alltså, eftersom det var hela 200 riksdaler billigare! )
Besökte även gymmet, jag är inte helt nöjd med min kropp, men alltså det är nära! Ni skulle sätt min mage när jag hade pumpat lite situps, uj uj alltså. Sofie och jag kom överens om att det är då man bara vill köra ännu hårdare, när man ser skillnad liksom.
Efter för mycket tid vid fb chatten ska jag nu lägga mig och sova. I natt skyddar Pippi mig, känns skönt. Inte ett spöke så långt ögat når!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela