J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

The tallets man on earth

Publicerad 2011-02-04 06:49:58 i Allmänt

HEJSAN!
Idag kommer nog bli en bra dag. Pappa ska in till stan så jag åker med honom, skönt att slippa bussen. Väldigt skönt att slippa bussen. Elevråd står först på schemat idag, det är kul! När folk väl börjat snacka kan man få till rätt hyfsade konversationer. Vi har ingen svenska idag vilket betyder att jag hinner med 13.40 bussen. Slutar egentligen 13.50 och då får jag vänta på halv tre bussen till Vingåker för att sedan hoppa på skolbussen i Vingåker som går hem. Nu slipper jag åka buss i en halv evighet. Lite tjoho! på det.
Nu ska jag platta håret! Har jag inte gjort sedan jag klippte mig... //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela