J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tanken som slog mig

Publicerad 2011-02-04 23:15:03 i Allmänt

Stor skillnad på Tyra när stylisterna har gjort sitt. Jag tycker inte hon är ful på högra bilden, ser lite galen ut, men det är nästan snyggt. Aja, grejen är att modeller ( källa: top model på tv3 ) inte är de där supersnygga som är mest popis i skolan. Modellerna har ju alltid något som gör att de sticker ut, extremt höga kindben, en glugg mellan tänderna eller kanske en usel hållning.
Här kommer poängen; Med en buss jag åker finns det en sådan tjej. Hon är en typisk sådan tjej som ingen tänker på, som smälter in och kanske eventuellt är lite ful. Men hon har de där speciella. Jag kan verkligen tänka mig henne i ett modemagasin eller nåt. Skulle passa ypperligt i top model huset.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela