J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Söder är my baby at the time

Publicerad 2011-02-08 22:19:36 i Allmänt

Det värsta som skulle kunna hända Söder vad det gäller golv:
Det blir gult. Gult är, i detta fallet, fult.
Vanligt.
Vi har både gult och vanligt golv här hemma. Plast som ser ut som trä, eller som ska se ut som trä. Pappa sa att det är varmare än riktigt trägolv. Då använder jag raggsockar. Inte att jag låter dem förstöra ett så fint rum med ett så fult golv. I Freddes gamla rum ligger ett vitt ''trä''golv med ljust målade blommor på, någon sådant skulle jag kunna tänka mig.
//H
ps. jag struntar i vad folk har för golv vill jag bara säga. Finns säkert ett rum någonstans där ett gult golv gör sig bra. Är Söder det rummet? Nej. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela