J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nit

Publicerad 2011-02-14 21:58:46 i Allmänt

Alla hjärtans dag idag.
Jag blir som en envis unge som alla irriterar sig på. Hajar inte grejen med alla hjärtans dag, bojkottar hela konkarongen. Varför? För att. För att jag tycker det är fånigt. För att det inte ska behöva finnas en sådan dag. För att alla som redan känner sig utanför bara känner sig ännu mer utanför när alla pussar och kramar på allt och alla. Jag kanske ändrar åsikt om jag träffar min soulmate och det kanske känns lite extra speciellt att få en kram/kyss av den man älskar på alla hjärtans dag. Fast det tror jag inte, snarare tvärt om, att det skulle kännas speciellt om jag fick ett fång rosor eller en extra kram om det inte var på alla hjärtans dag. Känns som det skulle bli lite krystat om det var på alla hjärtans dag. Så tänker jag.
Tekvällen var grym som vanligt. Johanna saknades men hon hade fått permission för att fira hennes 1-års dag
med Thomas.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela