J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Likt ett garnnystan som katten gått lös på

Publicerad 2011-02-11 23:27:46 i Allmänt

Det var det här med att ligga och tänka själv. Förra gången kom jag fram till att det inte är nå bra att göra det, det blir så mycket tänka på allt man vill. Är det bara jag som känner värsta pressen på allt man vill hinna med? Saker vi snackade lite om i bilen till Linköping, sådant som man vill så gärna så hjärtat nästan hoppar upp och nockar Gud i kulorna. Sådant som får mina ben att kunna dansa sig igenom ett maraton.
Jag ska från och med nu skriva upp alla saker jag vill göra. Få lite struktur. Vissa saker är ju plättlätta!
//H
ps. jag har förmodligen de bästa vännerna/familjen en människa kan ha. Har svårt att se att någon kan ha bättre vänner än jag. ds.

Kommentarer

Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Publicerad 2011-02-12 14:03:07

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

Postat av: estetfjolla

Publicerad 2011-02-13 21:12:58

du har i all fall den bästa systern som till exempel är inne på en blogg, hjälp! :S

xoxo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela