J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kul kille

Publicerad 2011-02-06 13:45:38 i Allmänt

En kille frågade igår om jag var punkrockare ( är nästan 100 på att han uttryckte sig så ) Nja, det är väl att ta i om man säger så. Han frågade vad jag lyssnade på, jag hann inte svara fören han sa ''Håkan?'' Ja, det är väl närmre sanningen. Sen säger han ''Ja, det syns.''
Han frågar om jag är punkrockare och sen säger han att det syns att jag gillar Håkan Hellström. Min fråga: Ser Håkan Hellström fans ut som punkrockare? Och varför frågade han om jag punkrockare?
//H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-02-06 19:20:35

på vägen dit: "åh kan vi inte sjunga I wish I was a punkrocker???" haha

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-02-06 19:21:03

på vägen dit: "åh kan vi inte sjunga I wish I was a punkrocker???" haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela