J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

JAG TRIVS! ! !

Publicerad 2011-02-04 18:28:15 i Allmänt

Kollade genom garderoben och hittade en t-isha/klänning som jag använt en gång. Bra köp där Josefine! Gissa vad jag gjort?! ...
...Klippte lite och vips så blev den jättemycket snyggare än innan!
Började med att klippa bort de ''vanliga ärmarna.'' Provade, tänkte lite, mätte lite och klippte en gång till. Lite små tråkigt fortfarande. Ni vet kanten längst ut på tröjor, det lilla uppviket? Det klippte jag bort från de redan bortklippta ärmarna, klippte den på mitten så det blev en lång vit grej. Trädde in mellan halsen och armhålet och knöt en knut. Lite så där så det rynkar sig.
Lätt som en plätt och kul som ett strul ( finns det inget annat som rimmar på kul? ) Jag gillar verkligen när min kreativitet flödar! Känner mig lite... hm.. flummig. Och det är en positiv sak enligt mig.
När jag lagar mat och pappa aka ''curry-lover'' inte är hemma, då blir det curryräkor med pasta. Och det kurrar i magen så spisen, here I come!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela