J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Dagens humör: glad

Publicerad 2011-02-06 10:45:20 i Allmänt

Efter frulle i sängen och lite solsidan är det dags att bege sig till gymmet. Borde kanske inte gå dit, har ont i halsen, men jag kan inte vänta längre. Måste få göra av med lite energi! Eller så kan man ju D A N S A. Det är såååå kul! Om man har medmänniskor som dansar vill säga, annars kan det ju kvitta.
Sen far jag hemåt och njuter av solen. ( Eller bli irriterad över att den bländar mig och jag får köra jättesakta, men den risken är inte så stor. )
Jag tog inga bilder igår, men här får ni en bokstavlig presentation: Tröjan jag klippte i, svarta strumpbyxor och en kort svart kjol som jag fäste upp tröjan lite så där på höften. Frillan: Plattade, la i lite d:fi och skapade lite volym. Jag brukar ju alltid lägga luggen bakåt så den inte ska falla ner i ögonen och störa, men ska man vara fin får man lida pin så igår låg den framåt och det var skitsnyggt! Eller, när det såg ut som det skulle så var det ju fint. Ögonskuggan gick i grönt och blått, lite kul med färg.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela