J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tack för (o)hjälpen

Publicerad 2011-12-30 11:33:30 i Allmänt

Blev missförstådd på expert igår. Jag skulle förklara hur högtalarsystemet jag har skulle kopplas ihop och sedan fråga efter en adapter eftersom jag bara har en 3.5 mm ingång i datorn och jag behöver 3.
Tjaaaa, jo jag förstår nog vad du menar, men på nästan alla system så är det en sån här... ( pekade på den gröna 3.5 )
JAAAA, MEN INTE PÅ MIN!
...Och så kopplar man in den i datorn.
Va? Neeeej, du skojar?! Shit alltså, att jag inte tänkt på det innan. ( -.- )
Försökte förklara att det är en platt sladd med tre grejer som ska in i datorn. ( ja, ni hör ju själva hur bra jag förklarar ) Sen jiddra han något om att man kunde koppla in dem i basen och seeedan till datorn.
-
Det är knas fortfarande. Såååå tack för hjälpen killen bakom disken som verkar ha mer koll på hårwax än ljudsystem. ( nej, det sista var mer en pik om att han såg bra ut. Han är säkert jättegrym på ljud och så, när personen framför disken kan förklara sig och inte hittar på egna ord hipp som happ. )
Blir lite irriterad, men det värsta är att jag vet inte på vem. Så nu ska jag googla hela skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela