J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Säkert, hon tjejen alltså

Publicerad 2011-12-15 22:28:25 i Allmänt

Jag är så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad idag. Det började skit, hittade inte Lisa-nyckeln och fick med Freddes macka ist för min. Tur för mig att systra mi jobbade i Vingan idag så jag kunde åka med henne!
Sen har det varit typ hur bra som helst.
Var med handledar-Danne idag, alltså Waalla!? Vi är ju värsta homies! Han skulle egentligen åkt till Sälen idag, men det blev inställt så han hade inget jobb inplanerat på eftermiddagen. Vad gjorde vi? Åt choklad som han fick på morgonen. ( jag säger ju att de är bra! ) När vi plockat ur bilen och inte hade något att göra längre ringde hans lur. Medan han snackelisnackade så passade jag på att skaka av mattorna i bilen. Han skrattade mest, men sen kom vi överens om att bilen skulle behöva tvättas på utsidan med. Sagt och gjort, rullade in skönheten i verkstan och tvättelitvättade lite granna.
Det var till och med kungligt på sjukgymnasten med. Ja, hör och häpna! Jag sprang på bandet och uj uj vad jag sprang! Annika sa att jag har bra knäkontroll nu. Och det är bland det bästa någon kan säga till mig för tillfället. Det är nästan bättre än att säga att jag ska få en Gallardo.
Har typ 1000 saker till jag vill meddela hela världen, men nu ska jag sova. Sååååå god natt alla kissemissar där ute! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela