J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Du har en ful, ny hårfärg

Publicerad 2011-12-18 23:59:55 i Allmänt

Jag önskar att vi aldrig hade möts.
Jag nynnar mycket, men sjunger knappt längre.




Ibland, nej ofta, önskar jag att jag kunde klippa bort scener i livet. Saker som helt enkelt bara inte skulle hända, men som hände ändå. Trots att jag pissade på tanken och mördade med blicken. Hände ändå.
Sen, om jag är på bra humör, kan jag tänka att man lär sig något av det med. Släppa det och vara nollställd inför vad det nu kan vara.
Jag har varit glad hela helgen och tänker inte sluta nu, så allt som är negativt får komma med måndags-ångesten imorgon. Som ett brev på posten eller slag under bältet. Regn på glasögonen eller salt i såren. Eller som en fis i universum som bara gör en kort visit för att sedan avlägsna sig illa kvickt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela