J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mot Tegelgatan 7!

Publicerad 2011-08-20 17:35:55 i Allmänt

Nja, en liten eyeliner blev det iaf. Min första idé var Lady Gaga stuket, med en tjocktjock linje under ögat med, men skippade det. Kan ju kanske behöva öva på den. En gång iaf.
För er som inte förstår så vinkar jag alltså hej då på sista fotot. Svårt att få till en vinkning på en stillbild bara.
Ikväll är mor och far på 50-års kalas. Det betydde att jag fick äran att plocka mammas bryn ( hihi, det är gaaaalet kul! ) kladdade dit lite eyeliner på henne med. ''Oj, det var tjockt!'' vad hennes första reaktion. Mm, men hon har glasögon så då är det bara att ösa på med make up. Det är sant. Det försvinner liksom bakom bågarna.
//H
Ps. Nej, jag spökade inte ut min mamma. Hon var tjusig i ordets rätta bemärkelse när hon och pappa gick. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela