J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Like a lullaby

Publicerad 2011-08-28 00:55:23 i Allmänt

När jag blir stor vill jag spendera mina lördagkvällar precis så som jag gjorde ikväll.
Middagsbjudning i Anders och Lottas trädgård. ( Den ligger cirkus 50 m från våran ytterdörr ) Vi åt väldigt god mat, pratade om väldigt intressanta saker, drack väldigt gott vin och hade det ungefär så bra som man kan ha det förmodligen den sista sommarkvällen i augusti. Väl spenderad måste jag säga.
Nej, jag njöt inte av de fina soltimmrna dagen bjöd på. Jag jobbade, men ska jag vara ärlig så var det roligare än att plaska i poolen. Känner mig ofta bara ännu mer stressad av att inte göra något, bara ligga där. När jag har andra saker, ofta egentligen viktigare saker att göra.
Klänning som tillåter bara ben och kofta som värmer när solen gick ner bakom hustaken.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela