J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Frank Dandy Lööööv

Publicerad 2011-08-17 23:22:50 i Allmänt

Och jag förstår att ni nästan dör av nyfikenhet på dagens fångst.
Därför bjussar jag på den här bilden. Jag är bästa kompis med shortsen.
-
Jag köpte en foundationborste på The body shop. Jag frågade en tjej som jobbade där vilken jag skulle ha och hur den kändes och så, hon rekommenderade en som jag sedemera tog med till kassan. Bruttan i kassan tänkte en annan sak. ''Får jag ge dig ett tips?'' Tips kan man aldrig få för många av. Tipset: När de sminkade på The body shop använde de inte en foundationborste utan en blablaorste ist. Den var så himla mycket bättre för det blev inga ränder av den och så vidare.
Jättesnällt att hon tipsade om den andra, verkligen toppen att hon gjorde det! Min poäng:
Varför sa den andra tjejen som gav mig borsten från början att det var ''den man skulle använda'' och att den var jättebra? Varför tipsade inte hon om borste nummer två? Om den nu var så mycket bättre. Jag bara undrar.
Jag gick ut, jättenöjd, med en foundationborste. Tyckte den andra hade för långa borst eller vad man säger. Den var egentligen till rouge och brozingpuder och sånt.
Nu ska jag tvätta borstarna ( en puderborste också ) och sen är det dags för sängen. Najjs!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela