J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ett bedårande barn av sin tid

Publicerad 2011-08-28 15:13:16 i Allmänt

Idag har det varit en sådan där dag som man behöver ibland.
En dag där man tar tag i saker, får saker gjorda, bestämmer saker som ska göras och bokar in när de ska göras. Det är blad det värsta jag vet, ''ja, det där och det där och det där ska ju göras. men jag hinner/vill/kan/orkar inte göra det nu''.
Inte idag!
Idag städade jag rummet, bums! Idag gjorde jag de där små sakerna som jag tänkt att jag ska göra i en evighet. Putsa en spegel, lagt alla elektroniksladdar och sånt i en låda i hopp om en framtida kontroll, torkat högst upp på bokhyllan och tvättat kuddar.
FETT. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela