J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Dansa fastän hjärtat brister

Publicerad 2011-08-17 22:00:16 i Allmänt

Johanna och Sofie fick sig ett fruktansvärt gott skratt när de såg vad jag fick med mig från Beyond Retro ( jo, alltså de var ju med när jag köpte den, registrerade nog bara inte att den åkte ner i kassen. )
En magtröja i tjocktröje-material med Snobben på som det dessutom står Joe cool på. Mm, jag vet! Det kan nästan inte bli bättre.
Det tyckte som sagt Sofie och Johanna med för oj oj oj vad de skrattade! Jag uppfattade frågan ''vad ska du ha den till'' mellan skrattsalvorna. Mitt svar nu: Använda eller hänga upp på väggen som tavla.

Jag lyssnade på P3 när jag åkte hem. Där sa de att det hade varit en tant som sagt att den dansande revolutionen är här nu. Jag är hur gärna som helst med i den dansande revolutionen. Mer än gärna!
Och så lyssnar jag på Säkert. ''Slå mig så något händer'' //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela