J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Varning för svordomar

Publicerad 2011-04-19 00:08:04 i Allmänt

JÄVLARNS VAR AVUNDSJUK JAG ÄR PÅ ALLA SOM VAR I NORRKÖPING OCH HÅKANS KONSTERT I LÖRDAGS.
Ååååååååhhhhh! Jag finner inga ord för vad han är. Betäckningen ''fantastisk'' är blek i jämförelse.
Nu ångrar jag att jag slängde plakatet från när vi var i Linköping och kollade. Jag vet inte om ni minns det, men när Johanna fyllde år fick hon av Thomas i present en Håkan biljett. Han är inte något mega-fan av Håkan, så han undra om inte jag, Jossan och Amanda ville följa med. Hehe dum fråga...! Fast det skulle bli en överraskning till Johanna, så vi gjorde ett plakat av kartong som det stod ''Ta oss till kärlek'' på och höll upp. Det skulle alltså se ut som att vi liftade, om vi lyckades med det vet jag inte, men vi kom till Linköping, Cloetta center och Håkan i vilket fall.
Plakatet låg några dagar i vårt grovkök, jag tänkte inte slänga det, inte direkt. Typ två dagar senare hade pappa skickat det med sopbilen och jag slapp fundera över om jag skulle slänga det eller ej.
Han är förbannat bra, så bra så jag gråter lite varje gång jag tänker på konserterna med honom. ( ok, jag har i och för sig bara varit på två, men jag gråter ändå )
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela