J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Väntar på min pÄÄÄÄron

Publicerad 2011-04-12 16:05:57 i Allmänt

Jag har utvecklings samtal idag. Det betyder att jag hade två timmar att spendera på vad jag nu skulle vilja spendera dom på. Eftersom jag har köpstop ( hehe, typ ) och ett minst sagt ömt knä var jag inte så sugen på att tralla i affärer. Jag gick till bibblan och tur var det! Fredde och hennes klasskompisar packade upp och la fram deras alster inför den kommande utställningen dom ska ha i helgen. Och så åt vi lite glass. Kulglass, en kula ( melon ) smkade tuggummie och var gammal. Jag lovar, den var verkligen det! När glass blivit gammal får den en hinna på sig blir lite seg. Faktiskt inte jättegott.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela