J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hennes och Mauritz

Publicerad 2011-04-17 21:40:27 i Allmänt

Basta hör inte till mina favorit things to do, man sitter bara där och drar på tiden. Har jag ''hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann'' då är det jätteskönt att basta. Visade prov på det i eftermiddag. Innan bastun låg jag på en liggfåtölj i solen på uteplatsen och läste. Spännande bok den där!

Titta så fin man kan vara i byxdressen jag tänkte köpa!
Den är inte mkt på galgen, men, och inte för att skryta nu, men den sitter som en smäck på mig! Eller det vet jag ju i och för sig inte, för jag fick inte tag på rätt storlek.. Jag provade en M, men den var för stor, hann inte prova en mindre, gick tillbaka två dagar senare och då fanns den en XL och en M kvar. Så kan det gå!
Jag tycker byxdresser är jättefint! Man ser ut som en snygg bebis och känner sig som en snygg bebis. Lite som med gummistövlar, smidig och orädd. Ingen risk att byxorna åker ner så man visar trosorna när man sätter sig ner, ingen tröja som kan åka upp och sprida obehag, ingen kjol som åker upp och ner som en poledancer.
Andra dresser jag gillar från HM
Den längst till vänster har jag provat. En bröstoperation senare skulle den sitta perfekt.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela