J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Trött på detta

Publicerad 2011-04-19 14:00:29 i Allmänt

Hemma.
En lite, till en början, smågrinig äldre man frågade saker jag inte kunde svara på ( jag vet inte på vilket sätt det känns instabilt, fatta det! ) men dom frågar alltid saker man inte har svar på. Kan dom inte hitta på nya frågor så man fattar vad dom är ute efter? Sitta där och försöka veta vad man ska svara utan att ha en aning själv är inte kul. Jag känner mig dum, jättedum och oseriös, som att jag inte har ont, att jag bara fejkar för uppmärksamheten.
Sen hoppade jag upp på bristen och han kände, inspekterade och böjde på fanskapet. Han höll i hälen och lät benet bli helt rakt, i vanliga fall skulle jag hindra benet från att bli rak för det gör ont som satan, men jag hann inte uppfatta vad han gjorde fören det var gjort. AJ! Och när jag är lite nervös, stressad och så, då börjar jag först skratta innan jag börjar gråta. Jag låg där och garvade, medans det kändes som knäet brann.
Främre korsbandet är av och meniskeln trasig. Han skrev en rapport, förhoppningsvis gör dom en titthåls-operation och antingen sy ihop menisklen eller ta bort den. Korsbandet vill dom inte operera, jag ska träna först och sen får dom se om jag får tillbaka full styrka eller hur det bli.
Jag vill inte vara med om det här.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela