J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tänk inte ''om''

Publicerad 2011-04-24 00:10:32 i Allmänt

Hur smakade påsk-middagen? Som man tror att den ska smaka, lite tråkigt. Fast vad hade jag förväntat mig egentligen? Köttbullar smakar köttbullar ( vilket i och för sig är rätt bra med tanke på att min mamma gör dom godaste köttbullarna ) och Jansson smakar Jansson. Samma visa varje år, samma med julen. När jag blir stor ( lätt att säga nu ) ska jag inte fira jul och påsk som jag gör nu. Midsommar fortsätter jag gärna fira som jag firar nu, det tycker jag är kul. Dansa runt stången, skjuta luftgevär och kast pil på förmiddagen och på kvällen är det dans dans dans som gäller.
Jag skulle äta en sån där Dumle klubba ni vet? Med rött plasthöjde och brun pinne i papp? Den var inte god. Jag tänkte att den skulle vara jättesöt och god, lite seg och så, men ärligt talat så ville jag bara spotta ut.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela