J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

So, dream on

Publicerad 2011-04-24 00:35:36 i Allmänt


Så! Nu är vi hemma. Jag har verkligen haft det jättebra hos mormor och morfar på Rivieran. Det var varmt och skönt, ja ni ser ju att vi snorklade en del. Jag håller även på med mitt dykarcertifikat, har en jättebra instruktör där nere. Om allt går som planerat gör jag klart det nästa gång jag åker ner.
När vi kom hämtade mormor och morfars chaufför oss i Hummer limon, den är hur fet som helst! Fredde och jag hade ''den långa'' delen för oss själva, där fanns det färsk frukt, kudde och täcke, mineralvatten från deras egna källa och lite andra förnödenheter. Dom bor ju bara 40 minuter från flygplatsen så det är ju väldigt smidigt.
Dagarna bestod av bad och sol, god mat, långa härliga promenader/ löpturer ( det är hur vackra vyer som helst från platån huset ligger på ) och så klart en hel del fester, mest på privat yachts, men några klubbar hann vi allt med! Det är bra att ha ett permanent semesterställe, vi har ju skapat relationer med folk här på ett annat sätt än om man bara ses en vecka en sommar liksom. Här har vi ju varit sen vi var små, sen är det tråkigt att bara vara på ett ställe. Men det tycker ju mor och far med haha, så vi provar oftast på något nytt resmål med.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela