J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lät era lärda läppar leda mig

Publicerad 2011-04-06 22:01:26 i Allmänt

Idag var Princess Sofie and I på gymmet. När vi gick till Lisa var det så här fint:
Shorts och vi frös inte alls. ( Beror förmodligen på att vi var i solen och fortfarande svettiga efter det enormt jobbiga träningspasset )
Innan det åt vi lite mat på Joan's. Penne med kyckling och feta. Jag är nog en aning svag på feta ost alltså. SÅÅÅ gott!
Ikväll har Fredde och jag pluggat och gipsat. Nu är det bara tre masker kvar, sen är det klart. Dom tre maskerna ska tillverkas imorgon. Och så ska jag plugga. Jag kanske får räkna med lite mindre sömn än vanligt..
Jag har elprov på fredag. B L Ä på det.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela