J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kanon dag med bruden från Klockarbol, ooo yeees!

Publicerad 2011-04-24 18:25:28 i Allmänt

Idag var fröken Torssander här. Nu sitter jag med kinder som hettar och ett rödflammigt bröst, kan ni gissa på vad vi gjorde?
Kan det ha med solen att göra?
Mamma fick besök av sin bi-vän och vi fick tjata lite hål i öronen på pricken i backgrunden! Olle och jag är bi-syskon. ( Alltså: Mammas bi-vän som är min bi-mamma har en son, Olle, och det är mitt bi-syskon. )
Ja, vi chillade i solen. Och gladde oss åt den lilla bränna vi lyckades pressa fram. Sofie sa att det tar bättre om man ligger vid vattnet så vi drog bort pooltaket en bit och hoppades på resultat. Och resultat vi fick! Kanske ska smörja in mig nästa gång..
Sen cyklade vi en sväng, det var skönt! Jag gillar att cykla, det är fritt och roligt. Och ger snabba resultat, trampar man fort cyklar man fort, trampar man långsamt cyklar man långsamt. Piece of cake!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela