J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag fick ett brev

Publicerad 2011-04-28 18:33:40 i Allmänt

När jag får brev blir jag lite pirrig i magen. Inte varje dag man får brev ju!
När jag sedan ser Landstinget Sörmland-symbolen på kuveret, då pirrar det som aldrig förr. Kan bara betyda en sak.
När jag sedan tittar på baksidan och det står stämplat ''Planeringssjuksköterska'' på, då är saken biff.
Den 11 maj ska mitt högra ( läs:trasiga ) knä snyggas till och bli användbart igen. TJOHO!
Och sen fick jag den briljanta idén att fotodokumentera känslorna som dök upp.
Först kändes det som om jag skulle spricka. Som en magsäck som drar ihop sig för att sedan vräka upp allt i gommen i form av kräks. -Dra ihop sig stadiet
Kräks i gommen-staidet.
Allt lossnade och jag bara satt på stolen jag sitter på och tänkte på inget, gjorde inget, bara var:
TAGGAD! Jag ska ju bli av med skiten nu!
Nere- Tänk om det blir fel eller om dom inte hittar något att fixa.
Glad med massor av överskotts energi. Kändes lite som en stutsboll som är instängd i en burk.
Fett najjs ju. Och det gick fortare än jag tänkt mig. Go landstinget, GO!
//glad H med svällande biceps

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela