J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Högt över varje golv

Publicerad 2011-04-17 00:56:25 i Allmänt

Håkan den allsmäktige Hellström spelade i Norkan i kväll. Jag känner folk som var där och hoppas att dom inte duschar förens jag hunnit få en kram och minnas hur underbart det är att vara på konstert. Jag har några fin-tröjor i min garderob, en Håkan t-shirt, en från way out west som jag klippt ärmarna av, en randig magtröja från Beyond Retro och en blå blus i silke från Island. Ingen av de plaggen är så snygga design-mässigt, men för mig är dom hur vackra som helst. Jag förknippar dom med fina saker. T.ex. Håkan tishan, det är bara en vanlig konsert t-shirt, men aldrig att jag skulle träna i den eller rensa ogräs i den eller så. Om jag skulle levt förr i tiden skulle jag använda den när jag gick till kyrkan om söndagarna.

Johanna och jag är en oslagbar prat-duo. Det var awesome att få träffa bruttan igen, snacka lite skit, snacka lite annat och till och med diskuterat en eller annan sak.
//H
ps. Hon har också åkt skidor och gjort illa knät, så nu kan vi halta fram tsm och kanske se lite småtuffa ut. Krigsskada skulle Sofie sagt. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela