J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

En kul kväll helt enkelt

Publicerad 2011-04-22 12:26:00 i Allmänt

Jag hann inte få upp kameran igår, hela kvällen var slut i ett nafs! Lagom till frukost kom den upp ur väskan.
Vi åt värsta hotellfrukosten för på hotellfrukostar får man äta sötsaker och vi hade både daimtårta och naturgodis.
Man fick välja kopp. Tur att jag ville ha både kaffe och te så jag fick ta två. Man blir glad av en färgglad kopp på morgonkvisten.
Jag sa ju det! Man blir glad. Fast hon hade ingen färgglad kopp, hon hade en kopp med Morgan från Ullared på.
//H

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-04-22 13:07:30

Dagen efter... Efter vad börjar jag undra? Ser ut som S***!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela