J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Bråttom och AJ SÅ ONT!

Publicerad 2011-04-30 16:12:05 i Allmänt

Knäupdate:
Jag satt i en grässlänt och pratade i telefon, satt med böjda knän. När jag skulle resa mig har det förbannade knät låst sig. Och inte som det brukar, jag brukar kunna räta ut det och det knäpper till och sen är det bra, visst det gör ont, men jag kan iaf fixa det. Inte den här gången. Det gick inte! Och jag kunde inte resa mig, då rörde sig knäet och jag satt mellan två bilar och grät/skrattade för mig själv. Jag var tvungen att ringa mamma så hon fick komma och baxa upp mig. Och så jä*la ont det gjorde!
Som tur är det är det lag på att det måste vara ambulanspersonal på folkrace tävlingar så jag fick en ispåse och ett bandage av dom. Sen tog hon tag i hälen och sa till mig att slappna av ( lättare sagt än gjort! ) och klonk! sa det så lossnade det. Sen var allt som vanlig igen, fast lite ömt så klart.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela