J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Blåa blommor i slänten bredvid

Publicerad 2011-04-18 13:27:00 i Allmänt

Nu har jag kladdat lite färg på det där jäkla elementet på Söder. Det tar ju längre tid än allt annat tillsammans! Och så måste det torka jättelänge innan man gör en andra strykning. Jag frågade pappa varför vi inte sprutlackerade det ist för att pensla det. ''Tjaaa du, det var en bra fråga''.

Nu ska jag pysa iväg till Princess Sofie. Vi ska promenera runt i Vingåker och kolla utbudet av skor, kläder, glass och lite annat smått och gott. Kanske bäst att lämna plånkan hemma, jag har ju införskaffat mig ett sån-där-inga köpstop. Fast nej, glass får man köpa!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela