J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

you think you like to be normal.

Publicerad 2010-09-13 22:02:09 i Allmänt

Lyssnar på Soundtrack of our lives och tänker. Dom var på way out west, härligt live-band! Jag har egentligen inte alls någon koll på vad det är för musiker, en tjock farbror med skägg, långt hår och roliga klänningar. En konstnärssjäl kanske man kan säga att han besitter.
Det skulle jag med vilja göra! Det ska jag se till så jag kommer att göra i framtiden. Mina barn ska gilla konstiga och vackra ting. Uppskatta människors olika värde och uppskatta sig själv och deras egen förmåga. De får gärna kunna använda deras egen förmåga på ett roligt sätt. Ja, dra nytta av andra är ju också bra att kunna.
''I hennes perfekta värld''.. och lalalalala
Vi löptränade på idrotten idag, pust! Och efterskolan fixade jag gymkortet. Är detta början på något nytt? Svar: Nej. Snarare något gammalt som dammas av.
//H
Och egentligen så skrev jag en massa underliga saker nu, men jag varken orkar eller vill göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela