J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Styrplattan är insmord med Idomin

Publicerad 2010-09-25 23:06:05 i Allmänt

Jag dansar inte i kväll. Jag träffar inte härliga människor och jag skrattar inte högt åt dåliga skämt som för stunden verkar helt rimliga.
I kväll hade jag stalljour. Jag myste med hästar, skrattade åt Rallys mat, jag lurade en hund, åt varma mackor med champinjoner från skogen på andra sidan vägen, jag tog ett långt bad och njöt.
Och så vill jag få bukt med mina dåliga nagelband så jag har även smort in dom med Idomin. Nu ska jag låta den här dagen vara över och somna gott på grund utav att jag är glad. Jag önskar att alla skulle vara lite gladare, lite mer positiva, en gnutta mer framåt och lite mindre blyga, korkade och oärliga.
God natt från en GLAD Josefine som skrattar åt precis vad hon vill. Det finns ju trots allt bara en av mig...


//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela