J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''När ljuset gör mig rastlös''

Publicerad 2010-09-03 06:50:40 i Allmänt

Jag har nog slagit rekord i att vakna, äta, tvätta mig och klä på mig. Det gick jättefort idag och jag stressade inte ett dugg. Najjs säger jag på det!
Idag ska vi ha elkompetens. När vi är färdiga med den kursen så blir vi behöriga till ''något-som-man-annars-måste-ringa-elekrikern-för.'' Det är bra, jag behöver inte ringa på elgubben, vänta i 100 för att han ska komma, punga ut 1500 och le. Jag kan byta sladd på honan själv. Jättebra ju!
Angående ''honan'':
På en skarvsladd, där man sätter in själva kontakten, det heter hona. Kan ni gissa vad den andra delen heter? Hane. Så klart. Vi är ju bara människor och när något går in i något annat då MÅSTE man ju bara relatera det till mänskligheten it self. Ja, det är klart. Men what the fuck säger jag bara.

Nu ska jag åka till skolan och tänka på sex. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela