J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag kan gå igenom allt

Publicerad 2010-09-29 22:26:05 i Allmänt

Nu har jag varit på mitt livs första pass! På gymmet alltså, MRL. Jobbigt? Ja, det var det. Kul? Nja, det är det nästa gång när jag vet hur man gör alla övningarna.
Jossan och jag var där. Vi råkade visst sjunga lite i omklädningsrummet. Julia och Louise rycker upp dörren och meddelar att det hörs. Hehe, vad gör man inte, vad gör man inte? ...!
Vi åt på Joan´s innan. Ytterst trevligt, och gott. Lasange. Jag tycker det känns lite dumt att fråga efter ketchup, det är liksom inte så ''fint'' att äta ketchup om ni förstå. Jag kanske är överkänslig nu, men det känns som att kocken skulle ta lilla upp om man ber dem langa in lite kefa. Som tur är behöver man inte fråga om det där, det står framme. Najjs. Höhö.
Nu har jag gjort spansk läxan och har en sista undring innan John Blund trillar in. Kungarna av Tylösand eller inte.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela