J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag bläddrar vidare i tidningen

Publicerad 2010-09-22 11:32:29 i Allmänt

''Om jag hade lite mer tid skulle jag nog ringa upp och ta en strid.''

På samhällskunskapen ska vi skriva en artikel om vad vi nu finner intressant.
Det är inte det lättaste ska jag säga er!
Hur skriver man lagom?
Jag har en tendens att fladdra ut och babbla på om allt mellan himmel och jord. Jag skulle behöva öva på att inte skriva så personligt. Skriva som att det skulle kunna vara vem som helst, i af så det inte blir så uppenbart att det handlar om mig.

Det är därför jag går i skolan antar jag! Utvecklas och blir bättre på sånt här. puss och kram  //H

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2010-09-22 14:04:27

Hur är läget damen?

Postat av: Joakim

Publicerad 2010-09-22 14:09:39

Björn axén använder jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela