J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Du har förbrukat mig igen

Publicerad 2010-09-19 16:58:07 i Allmänt

Folk klär upp sig när det är val. Det har inte riktigt jag förstått innan. Körde genom Vingåker i dag, där gick tanterna och farbröderna hand i hand med fin kappan på. Nästan som att gå i kyrkan ju. Inte för jag fattat varför man klär upp sig då, Gud ska ju älska alla, inte bara de med fina kläder. Eller? Jag trodde det var det som var grejen, att alla är välkomna.
Fast åandra sidan så ska ju kärlek vara fint och Gucci skor dyra.
//H
ps. jag har blivit mer eller mindre beroende av att borsta tänderna, länge.
Nu kör jag på Dinivit ihop om att få liiiiite vitare tänder. Ja, jag lever på hoppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela