J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

det kan inte vara för sent för att säga som det är

Publicerad 2010-09-06 06:44:05 i Allmänt

Det är ett spel och jag vill inte vara med.
Håller med, jag börjar bli lite less på att alla är så grymt coola, häftiga och ''inne.''
Jag är jag, den jag är. Försöker iaf vara. Jag förväntar mig att alla andra är så med.
Ikväll är det tekväll, då ska jag träffa mina underbara fina vänner som är dom de är och inga andra. Det behöver dom inte vara, dom är för bra för att behöva spela.
//H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-09-06 20:51:17

dduuuuuu kolla det hära...(a)



http://amandaagustafsson.blogg.se/2010/september/dedicated-to-the-dearest-plumber-of-mine.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela