J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Bin är snälla och korkade

Publicerad 2010-09-26 18:04:46 i Allmänt

Idag har jag lärt mig att man kan ta i ett bi utan att bli stucken. Inte illa!
Jag vet inte om jag skrivit om det förut, men min mamma och hennes kompis har blivit biodlare. Idag slog det mig att från och med nästa sommar kommer vi ha hemmaslungad honung med på tekvällarna. Det gillar jag! Och eftersom Jossan går kursen ''alternativ medicin'' så kommer vi göra teer som både piggar upp och håller oss friska som nötkärnor, det kan ju knappast bli sämre med en sked hullagårds honung i som vi, mamma, inte har värmt för mycket för då försvinner med massa nyttiga enzymer. Ja, man lär så länge man lever!
Nu ska jag packa tränings kläderna och fara till gymmet. Först blir det en kopp kaffe på Joan´s med los chicas!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela