J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Är inte dom bröder?

Publicerad 2010-09-07 22:09:46 i Allmänt

Lyssnar på Ramones. Just nu åker en tjej till LA och hon kommer inte tillbaka. ''The K K K took my baby away.'' och vem K är, det har jag inte en aning om.
Hur gick det på kursen då? Ja, den riktade dig sig mest till handledaren, och eftersom mamma och pappa redan gått den så satt jag där själv. Ville mest lyssna på musik och dansa. Vi fick kaffe och bulle. Jo, det gick bra.
Har jag skvallrat om vad vi ska hitta på imorgon?
Friluftsdag på Djulö. Fotboll och brännboll med alla på Energiprogrammet. Rock'n'Roll! I sådana här lägen glömmer jag att jag faktiskt spelat fotboll sen jag var fem. Jag blir automatiskt dålig. Kanske ska ändra på det imorgon, någon stans ska man börja.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela