J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Inte hungrig längre

Publicerad 2010-10-21 17:52:40 i Allmänt

Ni får tycka jag är töntig, mesig och ni får till och med tycka jag är tom och IQ-befriad, men jag läste blondinbellas nyss. Hon och Nils har gjort slut! Jag blev, på allvar, ledsen. Dom verkade så lyckliga tillsammans och så där härligt lill-gamla. Det här kom lite som ett slag under bältet för mig kan man säga.
Jag tappade aptiten totalt.
Och idag fyller hon år.
Jag blev ledsen och funderar på om det kanske är lika bra att strunta totalt i allt vad kärlek heter.
Dom har alltid verkat så glada tillsammans och verkligen uppskattat varandra. Hon skrev inte bara en gång att hon var så glad över att ha en kille som förstod vad hennes jobb betydde för henne och lät henne få tiden till att göra vad hon ville göra.

Ibland undrar jag vad vissa personer gjort för att förtjäna en viss sak. Vad gjorde t.ex. Jack för att förtjäna att frysa ihjäl medan Rose höll honom i handen? Förstår ni vad jag menar?
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela