J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

det här med att STÄDA

Publicerad 2010-10-03 18:19:41 i Allmänt

Jag kan inte dra på mig för stora städuppdrag. Gör jag det slutar allt med att alla prylar ligger huller om buller, dammsugaren står mitt på golvet och jag ligger utmattad och uttråkad med datan i knäet.
Kan ni gissa er till vad jag försökt åstakomma denna eftermiddag?
Dom ska ju renovera söder, ( det rummet jag ska ha sen och har haft ett tag nu ) och för att kunna göra det måste ju jag flytta alla mina grejor till mitt gamla rum, som jag ska ha under renoveringstiden. Är det någon som förstår något nu så tummen upp!
Jag fick för mig att flytta idag. Hej och hå!
Nu äter jag mangoglass ist. Mycket bättre!
//H

Kommentarer

Postat av: Teodorlinea

Publicerad 2011-03-07 11:54:22

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela