J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

blåsor i handen gör ont, men jag härdar

Publicerad 2010-10-31 20:17:49 i Allmänt

Det här har varit en lång dag. Den började med en runt tur till fots i Vingåker, ja så kan det gå när nyckeln ligger i andra fickan, sen sov jag. Vaknade vid sju tiden av att mitt ben hade somnat, hela benet var alldeles kallt. Jag trodde det skulle ruttna eller något, men efter vad som kändes som en halv evighet så vaknade det till liv. No danger on the roof.
Somnade om, vaknade vid 9, sov lite till. Snackade med min sängkompis, åt frulle, kolla FB, snackade massor igen. Sen åkte jag hem.
Dagen har gått åt till att packa, prata i telefon, fixat hamster och katt vakt, ätit apgod kyckling med parmesan, kollat skidkläder. Jag tror jag vet vad jag vill ha nu! Det är klart jag kommer på nu när vi ska åka bort. Bra drag där Josefine!
Det här blev ett tråkigt inlägg, men ÖVERLEV. Inte ens jag är rolig heeeela tiden.
Nu ska jag dricka te och äta gojibär, så jag blir av med den här hemska förkylningen nångång!
//H

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-11-01 09:46:02

Kika in bloggtävlingarna, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela