J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

tröööött Josefine

Publicerad 2010-11-16 22:38:27 i Allmänt

Jag har träningsverk. Typ överallt. I rumpan, fram på vadmuskeln, triceps, deltan och ryggen. Ni kan ju gissa hur smidig jag känner mig. Jag har även dragit på mig ett stukat långfinger, mamma föreslog att jag skulle stödja upp det med bandage, hur svetsar man med ihop tejpade fingrar? Kanske jag får svar på imorgon.. Lite blåmärken här och var har jag med, men det gör inget. Det är så här man känner att man inte är död. Annars kan jag börja undra när allt bara maler på.
I morgon ska Sofie och jag simma och springa lite. Jag tänkte springa värsta mycket och simma aslångt. Sen började mi madre snacka om hjärtmuskelinflamationer, så jag nöjer mig nog med att simma. Är trots allt inte riktigt frisk än.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela