J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tekväll är ett begrepp nu mer

Publicerad 2010-11-15 22:41:54 i Allmänt

Tips:
Inte sjuttan blir det guldigt, men gott är det. Jag dricker 9 gånger av 10 te med honung i. Mest för att det ska vara bra för halsen, men också för att det är gott. Så klart!
Vi körde rugby på idrotten idag. DET VAR ASKUL! Någon som vet en rugby klubb i närheten? Det är faktiskt en sport jag skulle kunna tänka mig spela. Dessvärre så blir man ju kanske inte direkt lång och slank av det, kanske kan balansera upp med lite simning.
Var nere på gymmet efter skolan, körde mest överkropp. Var fortfarande speedad efter idrotten så det gick utav bara den på löpbandet! Kul var bara förnamnet. Jag mår bra av att röra på mig, det är en liten frihets grej.
Nu ska jag kolla på Skins en liten sväng //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela