J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Så vi gliiiiider

Publicerad 2010-11-17 10:59:36 i Allmänt

Fredde har ett album på facebook som jag inte sett innan. Hur är det möjligt?
Två bilder från Österrike i februari. Den första är från en parkerings plats på väg från flygplatsen. Pappa och jag hade snöbolls krig med en buss med 20 åriga killar. Det var ruuuuuligt!
Den andra bilden var från funparken. Jag kan förklara: Jag hade lite dålig fart och precis när jag skulle över knäpan på railen så behövde jag lite mer fart. Jag satte ner stavarna och skulle staka mig fram. Ett problem: Stavarna räckte inte ner till marken vilket resulterade i att jag tappade balansen och föll. Men det var kul.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela