J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Om du aldrig provat...

Publicerad 2010-11-21 11:08:43 i Allmänt

Lördag kväll
Söndag morgon

Sofie och jag har ALDRIG varit ihop, vi är INTE ihop och vi kommer ALDRIG bli det.
Ett rykte har spridit sig, det är ju synd att alla killar ska gå runt och tro att jag homosexuell. Right? Sofie och jag sa att vi hade ett förhållande på FB, som ett skämt. Det slutade med att folk trodde allvarligt på det. Då gifte vi oss, då borde man ju fatta att det var ett skämt, icke sa Nicke!
Inte för att jag inte vet om jag är gay eller inte, men jag har aldrig varit kär i en tjej. Och det är ju cind of det som bevisar att jag är straight...????!!!  Men dem som lever får se!
Albin, BAM! ( från Kodjo i Morgonpasset )
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela